Digitální marketing v podobě „influencerství“ funguje nejen proto, že ovlivnit lidské jednání včetně sklonu k nákupům je poměrně snadné, ale především proto, že nátlak tohoto marketingu na spotřebitele je skrytý. O jaké psychologické techniky se opírá a proč bychom o nich měli vědět?
Hlavní témata webináře:
- Skryté psychologické techniky ovlivňování
- Psychologie digitálního vlivu
- Na jaké potřeby ovlivňovači působí
- Potřeba vzorů a sklon napodobovat druhé
- Iluze důvěryhodnosti
- Iluze o správném názoru většiny
- Bumerangový efekt digitálního ovlivňování
Cílová skupina webináře:
Webinář je určen všem, kteří se snaží posílit svou schopnost nezávisle uvažovat, neztrácet zbytečně svůj čas, a to především v oblastech, které nám často zůstávají v tomto ohledu skryté.
Lektor
| Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. Dr. Jan Urban působí dlouhodobě jako podnikový lektor a poradce, zabývající se osobním rozvojem. Je VŠ učitelem managementu, lektorem kurzů MBA i autorem řady publikací, mj. úspěšných knížek „Vezměte život do svých rukou“ a „Psychologie pro každý den“. |